.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
75 تومان / سرانه فرهنگی هر مازندرانی
75 تومان / سرانه فرهنگی هر مازندرانی

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران گفت: سرانه فرهنگی هر مازندرانی فقط 75 تومان و سرانه فرهنگی هر فرد گلستانی 120 تا 135 تومان است و این در حالی است گلستان یک چهارم مازندران نیز جمعیت ندارد.

به گزارش ایسنا ، هادی ابراهیمی در نشست مشترک با مدیران جهاد دانشگاهی استان ، اظهار داشت : جهاد دانشگاهی ظرفیت بسیار خوبی دارد که باید به بهترین نحو از آن استفاده شود.

وی خاطرنشان کرد : اداره کل فرهنگ و ارشاد استان آمادگی کامل دارد تا از این ظرفیت استفاده کند ، جهاد دانشگاهی در دو سال اخیر توانایی خود را به خوبی نشان داده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران با اشاره به تشکیل دبیرخانه چهره های ماندگار در مازندران ، گفت : تاکنون برای چهره های ارزشمند و مفاخر مازندران کاری انجام نشده است.

ابراهیمی افزود: در همین راستا کنگره « شیخ فضل ا... و زمانه ما» اسفند ماه سال جاری در مازندران برگزار خواهد شد.

وی با تاکید بر لزوم تقویت فرهنگ بومی مازندران ، تصریح کرد: سنت های بسیار خوبی در فرهنگ مازندران وجود دارد و موسیقی بومی مازندران بسیار غنی بوده و طرفداران بسیاری نیز در سطح منطقه دارد.

ابراهیمی یادآور شد: از پروژه هایی که در راستای تقویت فرهنگ بومی باشد استقبال می کنیم.

وی همچنین خاطرنشان کرد: نشست فیلنامه نویسان ، نویسندگان و شاعران بنام و مفاخر مازندرانی مقیم تهران بزودی در مازندران برگزار خواهد شد.

ابراهیمی اولویت ارشاد در بحث پژوهش را جهاد دانشگاهی دانست و گفت : جهاد دانشگاهی در 2 سال اخیر با توجه به محدودیت های موجود بسیار خوب عمل کرده و مانند یک دستگاه قدرتمند استانی فعالیت کرده است.

وی در خاتمه بر تدوین سند توسعه فرهنگی استان مازندران به همت جهاد دانشگاهی تاکید کرد.

به گزارش ایسنا ، رئیس جهاد دانشگاهی مازندران نیز در این نشست گفت : در حوزه فرهنگی ، آموزشی و پژوهشی ، به خصوص در حوزه علوم اجتماعی فعالیت های بسیار خوبی انجام شده است.

سید احمد قاسمی با اشاره به کسب رتبه اول خبرگزاری قرآنی ایران شعبه مازندران در سال گذشته در سطح کشور به فعالیت های مطلوب مرکز افکار سنجی جهاد دانشگاهی مازندران اشاره کرد و افزود : جهاد دانشگاهی استان در سال گذشته 54 مورد افکار سنجی انجام داده است.

وی از آغاز تالیف کتاب تاریخ انقلاب مازندران در آینده نزدیک خبر داد و افزود: مازندران با توجه به سبقه فرهنگی خود باید در تالیف این مجموعه در کشور پیشگام شود.

قاسمی در خاتمه در خصوص انجام هرگونه فعالیت در عرصه فرهنگ و پژوهش در سطح استان اعلام آمادگی کرد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.1 seconds.